Weterynarz

Ogólna zasada: Miło, jeśli odpowiesz na każde pytanie, ale jeśli nie wiesz jak odpowiedzieć – nie ma takiego obowiązku.

Okienka służą do wpisania własnym tekstem dodatkowych informacji, którymi chcesz się podzielić z innymi.

 

Pytania oceniające

1 Stosunek do rolnika.

Prosta sprawa – piszesz jak czujesz się traktowany przez weterynarza. Czy jesteś mile widziany na zasadzie „klient – nasz pan” czy może przeciwnie: „klient – nasz wróg”.

  1. Podejście do zwierząt.

Oceniacie to w jaki sposób lekarz zajmuje się chorym zwierzęciem. Czy bada je delikatnie czy też w diagnozowaniu choroby nie zważa na ból jaki przy okazji zadaje zwierzakowi. Słowem: lubi zwierzęta czy tylko zarabia pieniądze lecząc je?

 

  1. Umiejętności / wiedza / doświadczenie.

Tu oceniasz czy weterynarz wie co robi, czy stosuje odpowiednie leczenie, czy daje właściwe lekarstwa. Słowem, czy jego pomoc spowodowała szybki powrót pupila do zdrowia.

 

  1. Szybkość reakcji.

Jak szybko lekarz przyjeżdża na wezwanie? Czy jeśli sprawa jest pilna, zwierzę cierpi – czy przyjedzie do Twojego gospodarstwa w pierwszej kolejności?

 

  1. Cena za usługę.

Sprawa jest prosta. Jeśli lekarz pobiera większą zapłatę niż inny – dajesz mu mniej gwiazdek. Jeśli jego usługa jest tańsza niż innego lekarza – zaznaczasz więcej gwiazdek.

  1. Komentarz

W „okienku” możesz własnymi słowami skomentować ocenianą firmę.

 

Pytania informacyjne

  1. Leczy zwierzęta.

Oczywiście, nie ma potrzeby dzwonienia do lekarza i wypytywania jakie zwierzaki leczy. Po prostu zaznaczasz te odpowiedzi, które znasz.

 

  1. Zakres świadczonych usług.

Zaznaczasz te opcje, o których masz wiedzę.

 

  1. Miejsce leczenia

Zaznaczasz jedną lub dwie odpowiedzi zależnie od swojej wiedzy.

 

  1. Czas pracy.

Istotna informacja, szczególnie gdy zwierzę zachoruje w czasie ustawowo wolnym od pracy. Warto wiedzieć, który gabinet pełni dyżur w czasie świątecznym.

 

  1. Komentarz

Te „okienko” służy wpisaniu kilku słów odnoszących się do kwestii poruszanych w dziale „Pytania informacyjne”.